niedziela, 27 stycznia 2019

Witam ponownie😄
Niecały miesiąc temu udało mi sie ponownie odwiedzić moje ukochane Birmingham. Był to mój pierwszy raz tam podczas okresu świątecznego i chyba był to wyjazd który na długo zapamiętam. A dlaczego? Już wam mówię!
Jestem fanką świąt i wszystkiego co jest z nim związane. Mój brat dobrze o tym wie dlatego niespodziankę jaka mi sprawił bardzo mi się podobała. Mianowicie gdy przyjechałam do Birmingham obiecał że mi pokaże piękne miejsce... I I tak sie stało. W sobotnie popołudnie wsiedliśmy całą rodziną do auta i pojechaliśmy do centrum miasta gdzie jak się okazało odbywa się coroczny niemiecki targ świąteczny.
Byłam na wielu tagach juz i we Wrocławiu, Ostrawie, Krakowie i innych ale to co zobaczyłam tam po prostu mnie wbiło w ziemię.
Targ w Birmingham był OGROMNY biegł wzdłuż całej sklepowej ulicy aż do ogromnego placu przed ogromnym budynkiem który (tu nie jestem do końca pewna) ale chyba był urzędem.
Byłam zachwycona!
Wszędzie bylo pełno domków z bali, karuzel oraz ozdób świątecznych a jeden z balkonów w największym z domów był przerobiony na scenę na której występowali artyści śpiewający świąteczne piosenki...
Do dziś jak sobie to przypominam to pojawia mi sie uśmiech na ustach. 
Wszystkim polecam odwiedzić to miasto w okresie świątecznym bo przeżycia są niezapomniane😍

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

25.11.19 Jeszcze tylko 5 dni do grudnia a już czuć zapach cynamonu, goździków i pomarańczy w powietrzu. Wczoraj udało mi się odwiedzić ka...